alam yang menenangkan aku......
aku akan post ape yang aku suke,so kalau x suke ape yang aku suke,suke hati kau lah.sebarang pertanyaan,pergi ker facebook dan search epul murdoc untuk sebarang pertanyaan..TQ..
kenapa murdoc????mesti tertanya tanyakn??
kenapa murdoc???
murdoc adalah bassist untuk kumpulan gorrilaz yang paling santai,love to enjoy and have his own devil of himself,so i like,so when we go evil or good,its not by other person,its by our own self,
.peace
Thursday, 27 October 2011
hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
noting to say,lalallaallaallaal,nahh,just bullshitting,lalallalal,
No comments:
Post a Comment