Saturday, 22 October 2011

be the men

aku hanyalah seorang lelaki yg memerlukan teman,teman bermanja,bersuka ria bersama,aku anggap kau dan dia ssama sahaja,tiada lebih dan tiada yang kurang :),tapi kebelakangan ini kau sedar yang aku telah berubah,aku nmpk perubahan itu,aku sibuk dengan pepriksaan ,bukan tidak mahu melayan kau,,awak hot tau,sapelah saye,kn,saye nih hanyalah insan yg terpaut hatinya kepada awak,ahhhh,,,,itu semua cerita lama, you were so far away from me,,please.please.come back if .......ahhhhhhhhhhhhhh,ape nk dibuat,masa yang terlambat ialah setiap detik dibelakang kita,setiap detik aku igtkan kau,hati ini luluhh,resahh.cm nk tercabut nyawa dari jiwa,tolonglahh maafkan aku!!!!!!!!!!
 dn lagu ini hanyalah untuk awak :'D :')

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Repeat Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

No comments:

Post a Comment