Monday, 31 October 2011

humm,aku dan mereka :).

antara suka dan duka,kite bersama,aku sedih,kau gembira,,kau sedih aku cuba mengembirakan kau,hummmm :),dalam masa setahun ini,,tahun ini aku telah mengenali 3 org wanita,yang cantik2 belaka,hummm,aku xtau,,apa yg menarik aku untuk mengenali mereka,so check it outtt


HASMIEYDA MOHAMAD (YAT)
aku knl dye ,awal bulan 5,dah lama gak berkawan,haishh,dye ni garang2 manja orangnyerr,walaupun aku ni pemalu,ble ngan dye,aku okehh,da cm adik bradik,slalu gak begaduh,kdg2 pasal hal2 kecik2 pun nk bwk bertengkar,hahha,xpaham toll,ade kisah antara aku n dye,hhehehe,walaupape punn,dye tetap kawan aku sampai akhir hayat aku :)


SYAFIKAH BTE NASIR(PYKA)

hmm,ini pun baru gak aku knl,baru taun nih gak,time awal masok fom6,time knl kt fb,madah kne jer ayat "cuba lagi" ngan aku,hahha,bes gilakk,aku nih jenis pemalu,tapi dtg gile,ahh hentamm,hahahha,(sori amik pic ni x bg tauu)dye ni baikk,selalu berkongsi masalah ngan aku,tapi x paham,kebelakangan ini dye byk berubah,byk sgt...risau lak aku,haishhh,dah2, go on kay with your life,if you need me,you know where to find me,,,

HAZIRA AZIQAH

haaa,yang ni aku knl akhir bulan poso taun nih,hehe,time konal2 dlu sajo jo ngacau sbb boringkn,hehe niat nk kacauu,haa sampai sekarang berkawan :)..mule2,kawan dye rekomen kn,hahha,time ade hari sungai di SETA,dye xder,kawan baik dye tunjukkn,hehhe,malu den,lalalala,,mule2 xmahu,lama2,,manje,anak last ,ade akk,akk dye selalu buli dye,hahha,taching2,haishhhhh,anak kacukan jepun jawa melayu,hahaha,end of story :)



kepada awak semua,saye dah knl n memahami awakk,saya mintak maaf lau ade masalah yang saye timbulkn n masalh yang saye wat yg dipendam sampai sekarang,mintak maaf sgt2 eaa :),lau ade salah silap,salah bertutur ke,ape ape yg menjadi duri dlm daging,buanglah,luahkanlah,saye akan menerimanya,,terima kasih :D                                         

Saturday, 29 October 2011

you make me smile :')

You're better than the best
I'm lucky just to linger in your light
Cooler than the flip-side of my pillow (that's right)
Completely unaware
Nothing can compare to where you send me
Let's me know that it's okay (yea, it's okay)
And the moments when my good times start to fade

[Chorus:]
You make me smile like the sun, fall outta bed
Sing like a bird,
Dizzy in my head
Spin like a record,
Crazy on a Sunday night
You make me dance like fool,
Forget how to breathe
Shine like gold,
Buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Oh, you make me smile

Even when you're gone
Somehow you come along just like a flower pokin through the sidewalk crack
And just like that
You steal away the rain
And just like that

[Chorus]

Don't know how I lived without you
'Cuz everytime that I get around you
I see the best of me inside your eyes
You make me smile
You make me dance like fool, Forget how to breathe
Shine like gold, Buzz like a bee
Just the thought of you can drive me wild
Oh, you make me smile

[Chorus]

(Oh, you make me smile)
Oh you make me smille
(Oh, you make me smile)
Oh you make me smille 

Thursday, 27 October 2011

bright lights for you :')

She got out of town
On a railway New York bound
Took all except my name
Another alien on Broadway

There's some things in this world
You just can't change
Some things you can't see
Until it gets too late

Baby, baby, baby
When all your love is gone
Who will save me
From all I'm up against out in this world

Maybe, maybe, maybe
You'll find something that's enough to keep you
But if the bright lights don't receive you
You can turn yourself around and come on home

I got a hole in me now
I got a scar I can talk about
She keeps a picture of me
In her apartment in the city

Some things in this world
They don't make sense
Some things you don't need
Until they leave you
And they're things that you miss

Baby, baby, baby
When all your love is gone
Who will save me
From all I'm up against out in this world?

Maybe, maybe, maybe
You'll find something that's enough to keep you
But if the bright lights don't receive you
You can turn yourself around and come on home

Let that city take you in, come on home
Let that city spit you out, come on home
Let that city take you down, yeah
For God's sake turn around

Baby, baby, baby
When all your love is gone
Who will save me
From all I'm up against out in this world?

Maybe, maybe, maybe
You'll find something that's enough to keep you
But if the bright lights don't receive you
Well, turn yourself around and come on home

Yeah, come on home
Baby, baby, baby, baby come on home
Yeah, come on home, yeah, come on home
Yeah, come on home
Baby, baby, baby, baby come on home









maybe maybe maybe :')

hurmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

noting to say,lalallaallaallaal,nahh,just bullshitting,lalallalal,

Tuesday, 25 October 2011

sori..

umm awakk,sori ea pasal pagi td,,,i got carried awayy,i just want to hear your voice and see your face,thats all,i dont expect more than that,i hope we can forget what have happen today and forgive me yeahhhhhh :')

Sunday, 23 October 2011

:)

dalam hidup,kita kena pandai buat perancangan dan keputusan,walaupun amat berat,selagi tidak selesaikanya,ianya amat berat ditanggung,huh.saye harap awak dapt selesaikan masalh awak nihh,moge awak dapat selesaikanyer yeaaaaaaa, :).lau ade pape kesulitan.tau kn mane nk cari saye :) ???? cari jerr,insyallah saye ley tolong kay :).....

Saturday, 22 October 2011

be the men

aku hanyalah seorang lelaki yg memerlukan teman,teman bermanja,bersuka ria bersama,aku anggap kau dan dia ssama sahaja,tiada lebih dan tiada yang kurang :),tapi kebelakangan ini kau sedar yang aku telah berubah,aku nmpk perubahan itu,aku sibuk dengan pepriksaan ,bukan tidak mahu melayan kau,,awak hot tau,sapelah saye,kn,saye nih hanyalah insan yg terpaut hatinya kepada awak,ahhhh,,,,itu semua cerita lama, you were so far away from me,,please.please.come back if .......ahhhhhhhhhhhhhh,ape nk dibuat,masa yang terlambat ialah setiap detik dibelakang kita,setiap detik aku igtkan kau,hati ini luluhh,resahh.cm nk tercabut nyawa dari jiwa,tolonglahh maafkan aku!!!!!!!!!!
 dn lagu ini hanyalah untuk awak :'D :')

Harus bagaimana lagi
Dan terus begini
Dengarkan aku
Lihat ke mataku

Cukup sudah kau menghukum
Salahku tetap salahku
Benarkan ku berbicara
Agar bisa pulih semua

Namun harus sampai bila
Kau kan diam seribu bahasa

Chorus
Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Fahamilah ku tak mampu terus tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Saat mata terpejam
Hanya kau ku terbayang
Menghapus semua segala rasa di jiwaku

Saat mata terbuka
Kamulah yang pertama
Tak mampu aku
Bayangkan
Hidup tanpa dirimu

Repeat Chorus

Aku memang bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Dan tapi dah ku sedari
Segala perit kau lalui
Ku terlupa kau terluka

Dan memang selalu
Aku bersalah
Selalu saja mengabaikan mu
Meninggalkan mu
Dan tetapi itulah aku sedari
Segala perit yang kau lalui
Kerna diriku yang terus hanyut

Maafkanlah ku tak bisa hidup tanpa kamu
Bagaimana ku nanti
Bila tiada mengganti
Yang ku ada hanya kamu saja

Bagaimana ku nanti
Bila kau tak di sisi
Yang ku ada hanya kamu saja

Friday, 21 October 2011

dayemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

awakk,,saye mntakk maaf tau ,lau itu SEMUA SALAH SAYA,yg wat awak nages,saye dpt feel awakk,saye dapat rasa awak,perasaan awak,semua saye tau,,awak xpaya nk menipu saye,saye tau bende ni akan terjadi lambat laun,n saya pasti awak dah rasa nk kehilangan saya,dan mungkin saya akan hilang wat selama lamanya selepas ini,jnlah bersedih dahulu,,sementara saya masih ade yerr :')

tolong kawan :)

halu..saya lagii,di blog saye yg buruks ini,lalallala,,hari ni den nk ceritokn tentang eden yg suko tolong org,bukan nak banggo diri eden,cumo nk buek pongajaran tok korang yg sudi membaco blog eden nihh


eden mmg suko tolong orang,yolah kalau dah tordotik dlm hati tu nk nolong,den tolong,hari ni den nk cerito,den ponanh tolong orang dari yg putus cinto ko putus urat kontot,den x kiro,asalkn ekau den ponah knl n den tau sape ekau den akan tolong,,,den nih pemalu orangnyo so nk tonong tuu den akan cari caro lain tok ber komunikasi ngan mereko,huh,den tolong kawan den aling banyok yang patah hati kerao cinto,cinto,ramai yg kecundang kerano cinto,den xtaulah.,sbbb dah 2 tahun den single,den ni bukan apo,cukup derito den kerano cinto,walaupun  den nk sgt meraso becinto,huhu,tapi biar jolahh,

den menceritokan kawan den lolaki,namo dirahsiokn lahh,tapi dio kawan baik den,kosiann,3 poronpuan dio konal,suemuo tinggalkan dio,dio dipernainkan,kosian ehhh,den beri kato2 somangat ehh,jgn bg dio putuih asoo,den x suko tgk kawn2 den mondoritop konao cnto,muke pon dah serupo orang kono semelit,tegang jo muko,haihh,xsuko betol den,xgomaarr,

yg ni pulak kawan den yg porompuan,haishh,den dah aggap mcm2 dah dio nih,dari awek ko bini,lalla,tapi den tauu,den cumo tak nok tengok dio bersodhh,den gombro kn hati dioo,wal;aupun pernah tordotik porasaan den tok bocapoule ngan diio,tapi den tauu,den xkn dapek punyoo,,,alahai nasibb,den tau dahh dio ni hott,ramai orang minat,den wat do no jo lahh,we're men must stay cool,itulah yg den pogang solamo niihh,bagi den dalam banyak2 pompua yg den konal,diolahh yg mungkin the best bagi den,sojok hati den bilo tengok dio hari2 kt skola,walaupun kadang2 den x sonyom kt dio bile dio sonyom kt den,den dah gombiro,bilo den face to face nagnn dioo otak den jem,cm rxz jem panas,xley hidup,.hahhhh,den rasokan diolah yg satu satunya mungkin den mahukan tapi xmampu dimiliki,huhuh,den tolong dio waktu dio susahh,waktu dio nk jatuh cinto korano lelaki tapi dio xmau jatuh cnto,dio bg tau den,den cari caro tok tolong dio,

tu jolah den nk corito,walaupun agak torgantung,itulah luahan hati den,


saya amat ikhlas menolong awak krana tidak mahu melihat awak bersedih,berduka ketika bersama saya,saya tidak suka melihat muka suka tetapi menunjukkan duka,apa yang saya mahu adalah melihat awak gembira,,,itu sahaja :') :)

Sunday, 16 October 2011

haluuuuuuuuuuuuuuuu!!!!!!!!

assalamualaikum....haluu,erik leong disinii,hahhaa,.,,haihhh,,rindu kt blog nihh,nk luahakn masalah bia org xtau,hahaha,tapi sape yg bace,rahsia antara kite jer yerr,heheh

okayy mggu 10.10.2011 hingga 1.11.2011 ade exam,mmg cm org gile membaca buku,study mudy,tapi ape pun x taum yg dibacanya,.hahhaa,hah,cerita pekse dah stell,moh masok berita harian












mctenyer bermula bn\ila kenal ngan sorang nihh,hehehe,mmg la kn kite bekawan,tapi da cm cpl lakk,,bermanja2 sumee,haihh mmg xley lupekan,tapi xpan jumpe,xtau lahh awak cmne ann,harap2 indah rupa dari khabarr,hahaha...,itulah yg nkdiceritakan,huhuh,sok lusa nk update cerita tentang aku ngan dye lak,hehhe,tata,
assalamualaikum

Wednesday, 12 October 2011

words :)

people in this world have one thing in common,WORDS,such nice fucking word that's gonna hurt,gonna make someone happy,jealous or anything,today i've learn that not all human the same,i have a perspective that human have emotion that we can understand by look of their faces.but now i'm wrong,we cannot judge it... who are we want to judge other people,all i can say is i'm trully sorry for you...... and as for you,i will try to consoult you and guild you to the right path...you have open my eyes :)..seeing the world ...but huuhh,i'ts the after life i've worried about ...so if i may have the ability to change you,i will be the most happiest person ever,so lets pray to the lord,hope that our friendship be forever,although we've fight..or doing other stuff..i hope that ALLAH will give hidayah ..amin,





i'm trully sorry about our conversation at 8.45 pm to 10.00pm.i'm trully sorry :"(

Monday, 10 October 2011

haihhhh!!!!!!!!!

fuhh hari ni agak syiokk,smlm tolong dye wat keje dye ^^,
pale tga ke lala land pon nk tolong gak,hahha,xperr tolong kawan yang dlm kesusahan kn,mane tau nnt kite susah dye l;ak tolong susahkan,hahhaa,ngeee~~`.
okeh lepas jer bg kertas tuh kt dyem,alahaiiii,dye ckap,'macihh' sambil tersenyum,alahaii...cari makk,huhuhu,
dah tuh leh nk batuk2 lak =.=,spoill,haihh,





time balik,kt keddai makan dedap 13,fuhh kari kapla ikang ,,,mantappp,pekene sekorrr,rm 8 wahahhha,mahall giloo.,huh,kepala pun makin da nk keparit dohh,haihhhh,fenin fenin,

n kepada awak,terima kasih kerana bagi saye semangat nk wat keje skola :D,k laaaa,chiowwwww

Tuesday, 4 October 2011

mind botling @@

nape ianya belaku sekarang?????dan tidak nanti,dugaan kepada aku..

dear lord,i need your guildence to ensure my future have a better space in my life and hope there's a light taht will guild me to a better place...amin,,,,

may we all got the best what we hope for,remember never lost hope,ALLAH always with us,its never to late to back and get on the right path...the doors of repentence is always open so move on if you wantt..






there is a question in this world that dosen't have it's answer,we'll just have to wait or search it for ourself :)