alam yang menenangkan aku...... aku akan post ape yang aku suke,so kalau x suke ape yang aku suke,suke hati kau lah.sebarang pertanyaan,pergi ker facebook dan search epul murdoc untuk sebarang pertanyaan..TQ.. kenapa murdoc????mesti tertanya tanyakn?? kenapa murdoc??? murdoc adalah bassist untuk kumpulan gorrilaz yang paling santai,love to enjoy and have his own devil of himself,so i like,so when we go evil or good,its not by other person,its by our own self, .peace
Sunday, 23 October 2011
:)
dalam hidup,kita kena pandai buat perancangan dan keputusan,walaupun amat berat,selagi tidak selesaikanya,ianya amat berat ditanggung,huh.saye harap awak dapt selesaikan masalh awak nihh,moge awak dapat selesaikanyer yeaaaaaaa, :).lau ade pape kesulitan.tau kn mane nk cari saye :) ???? cari jerr,insyallah saye ley tolong kay :).....
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment