alam yang menenangkan aku...... aku akan post ape yang aku suke,so kalau x suke ape yang aku suke,suke hati kau lah.sebarang pertanyaan,pergi ker facebook dan search epul murdoc untuk sebarang pertanyaan..TQ.. kenapa murdoc????mesti tertanya tanyakn?? kenapa murdoc??? murdoc adalah bassist untuk kumpulan gorrilaz yang paling santai,love to enjoy and have his own devil of himself,so i like,so when we go evil or good,its not by other person,its by our own self, .peace
Friday, 21 October 2011
dayemmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm
awakk,,saye mntakk maaf tau ,lau itu SEMUA SALAH SAYA,yg wat awak nages,saye dpt feel awakk,saye dapat rasa awak,perasaan awak,semua saye tau,,awak xpaya nk menipu saye,saye tau bende ni akan terjadi lambat laun,n saya pasti awak dah rasa nk kehilangan saya,dan mungkin saya akan hilang wat selama lamanya selepas ini,jnlah bersedih dahulu,,sementara saya masih ade yerr :')
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment