SALAM..si anggun apa khabar wajah seperti yang terpampang datas layar,lesung pipit putih melepak petunjuk salasilah perangai manja aku suka maaf jika,hamba kurang sopan tapi sehidup menatap sudah tentu tidak bosan ,maaf jika hamba terlebih melopong sebab awak terlalu cute tok hamba handle,#dahmulemerepeksebabotakjem.....HAHHA,
dari pagi hingga ke petang,pehh cm nk gile..tetibe niat nk ke jog,ade orang nk mintak tolong photoshoot pergerakan parkour,gerak jer lhh,,,orang ajak kn...lepastuh,awak text,selamat pagi,huhuhu,terharu,#sbbjarangterjadi,tapi dengan berat hati,ckap soh text jap lagi,,huhu,lepas jer setel sumetuhh,dah betul berjalan,pusing2 1 taman merdeka,pergi post office kt bandar lagi,huhh,penatnyerr,tuhan saja yang tau,lepas ngeteh2 jap,lapolakk,rezeki Allah ade orang jemput makan,g lah umah kawan yang ade wat majlis bertunang,,,pas tuhh,lepak kt stulang japp,ikot jalan belakang,nmpaklahh SENTOSA,hajat dihati ingatkan nk ke rumah adinda,tapi memandangkan kawan ramai n cuti sudah dekat,,sabo jerlahh.hhhuuhu,sumpah,walaupun hari x text,rindu cm phone hilang..huhu.lepas tuh,glahh pantai stulang,ngan air berbauu,pening wohh mule2,lepas tuh,tricking jap cm orang gilaa,huhu,balikk lahhh kerumah ngan kaki berpasir,huhu,lepas tuh text awak jap,sori kedit nk kong,xseda,huhuhuh,lepas tuh kite stop jap an,dah janji pas maghrib nk text,mase tuh shaithon menghasut soh tido pas maghrib -,-.apelahh terikut2,huhuh.
umm awak yang bernama...... kite jujur nihh,sori sgt2 pada jam 12.08 minit am bertarikh 6 november 2011 bersamaan hari raya korban telah wat awak xder mud,and wat dang jer#cmxder rase bersalah =,=,..umm sebenarnyer kite baru tau kite ade maigrain(cheeewah penyakit sama),lepas maghrib,dah janji nk text awak..tapi mata wat hal,igtkan nk tido kejap,,,haa,kejap lagi mama kite ley nganjing,meh2,sini mak dodoikan lagi dah kol 11 lak tuh, =.=,terus bangun capai cermin mata n cari phone,tengok,awak ade text pasal hari raya haji..oret,kite wat SOS TOPAP jap,sbb nk text awak punyer pasal,lepas tuh kite kol,awak x angkat n awek kt phone tu cakap awak bizi,huhuh,sedihh,igtkan dah xnk layan kite lagii,humm,hati dah berserah,sbb tuh tulis status cmtu,post lagu lahaii,cm orang ...umm xder papelahh,huhuh,umm tlus dari hati ni..kite mintak maaf yerr awak,sori sangat2,mmg xbeslah awak xder mud,n saye dah mungkir janji :\.sori taw awak yang bernama......................................
sori taww,t kite text awak kay <3

No comments:
Post a Comment