alam yang menenangkan aku...... aku akan post ape yang aku suke,so kalau x suke ape yang aku suke,suke hati kau lah.sebarang pertanyaan,pergi ker facebook dan search epul murdoc untuk sebarang pertanyaan..TQ.. kenapa murdoc????mesti tertanya tanyakn?? kenapa murdoc??? murdoc adalah bassist untuk kumpulan gorrilaz yang paling santai,love to enjoy and have his own devil of himself,so i like,so when we go evil or good,its not by other person,its by our own self, .peace
Wednesday, 9 November 2011
cuba......dengar ....baca........ hayatiii
haaaaaaaaa selamat sore,hahahhaa harini mau cerita satu cerita...cerita yang melibatkan cerita yang mahu diceritakan oleh pencerita yang mahu menceritakan cerita yang bakal diceritakan,hahahhaa,hummm hari ini bermulalah cabaran 2 hari tidak bermesej bersama dia,dayemmmmmm,xleh tahan tangan ni tahan gigil,grrrrrr..nk menaip ajer kejenye,,adehh,xtahann,huh.setelah dekat 1 jam bersamanya di henfon,huhuh.biasenye balik sekolah jer terus text"bucuk dah balik sekolah belum"ohh dengan pantas mereply.hahhaa,.tapi hari ni rase lain lak,mmbe x sekolah,membatu melantung membongak sekejap kt skola,huh,bosan tahap ultraman taro baru nk belajar merangkak,.lepas balik,petang sket,kawan ajak keluarr,g lah jap an,kol si dia jap,huhu.rindu tau dga sore dye,nk tengok,nk jumpe lama lagi lahaii,hati meronta ronta nk berjumpe,lahaii,nafsu tu sume,nafsu jahat!,hahahhaa,td baru jer lepas dye kol,hahha,bebual merapu rapu bagai,kesian dye nk kne demam,lahaii,biy nk demam yerr,makan ubat dlu yerr.hhehehhee,huh,malam ini adalah malam yang agak bahagia,hhuh.dengan sedikit maigrain dikepala,jem2 otak mengantok,satu badan sakit akibat nk dapat dash bomb td,,huhu,mmg xdapat tahan,.ikotkan hati nk tido,kesian lak ngan dye,hehhe,teman jer laaa,karang,merajok,tetonggeng nak menjawab,hahhaha,mane perempuan senang nk pujuk bile dah merajok,hoiiiii,susa kot,mmg keparit lau nk pujukk,dah berpengalaman dah ni,hahaha,okeh,nganrtuk pon dah,makan pun dah kenyang,hanya tinggal ke tilam dan ngorok,hahahhaa,kla baiii :D
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
hahaha ! BEST LAA CITE MU :)
ReplyDelete