setelah sekian lama aku menyepi ,aku kembali lagi di blogger aku ni,
asslamualaikum,halu,...hehhe,ni den nk cerite sket nih,hehhe,sedikit sebnayak yg x banyak tentang diri den x yg sempurna imanya,
hari ini sempena MAAL HIJRAH 26 .11, 2011 HUH,Mmalam ni tukar buku baru,mintak2lah buku baru aku ini dimulakan dengan permulaan yg baik dan moga2 berkekalan hingga hujung tahun hadapan,tahun ,
Bermula tahun depan,aku nk amik perperiksaan yang kedua tersusah di Asia tenggara iaitu STPM,pehhhh tension,result tahun ni aku x tau nk jawab ape ngan family aku,mmg fail,absolute conformation punya,,adoiii tension,huahauauhau,akan tetapi dalam tension ni aku da jumpe 1 penenang dalam hidup,hehe,awaklah orangnyerr,sejak kite jumpe ngan awak,hati kite tenang jer,hmm bes gilak,xsaba lak nk meet nih,hehe,,walaupun kite saling text2,call2,kite xkn puas hati till kite dapat face to face dgan awak,hahaa,bile dapat face to face baru bes,hehhe,kite ni budak nerd tau,jgnlah malu2,hhahha,kite ni keras sket bile berhadapn nagn pompuan,kaku,hahaha,,tengoklah nnt perangai kite yg x masok air ngan masok air,hahha,tggu n sabo jer lah lau kne nnt,hahha,semakin lama semakin syg lak kt awak,hmm hope xder pape yg berlaku lagi yerr,saye ni da malas nk bercinta,puas dah kne mainkn ngan insan yg bernama WANITA,huh,da2,sebelum mula sinetron aku nk akhiri bende nih dgn ayat nih
true love is like a ghost,everybody talks about it but few have seen it,
tiada pasangan didunia ini bahagia jika tiada pergaduhan tercetus,heheh,so kite jgn bergadoh2 sgt,hehhe,xbes,lalal,k la ,salam maal hijrah,mulakan buku baru dengan permulaan yg baik dan moga2 berkekalan,amin, :)
this is how i roll :P
No comments:
Post a Comment