Sunday, 25 September 2011

MY DECISION

hohohii,da 2 hari aku x update,arini aku nk up to date sket.

aku bukan nak ckp pasal kau dye atau sesiapa,ni adalah yang aku mauu,aku nk cube,tp ommputih kata curiocity can kill a cat,ape pedulik aku,,knowledge is more important,what i want is being myself,ape yang aku nk....ape yg aku mauu..ape yang aku mahu kecapi dlan hidup..belum lagi aku kecapi..aku mampu,tapi aku malas,aku tak paham betul dgn diri aku nih,comeone,stop being the person that you don't,



i'm sorry..if i've change..its not for her or about you,it's my will to change,be my original self.not someone that i don't,maybe you will feel unconfortable...but ..its for my own good,if you don't like it,i's your own decision,not mine,if you choose to accept it,i'ts okay,look lively,and stay pretty,suit you self no matter,i don't care..

No comments:

Post a Comment